این بحث کنفرانس های بازاریابی دیجیتالی است ، که در صدر بسیاری از پست های وبلاگ قرار دارد و برای کسب مقام برتر در بررسی های متعدد در مورد روند بازاریابی دیجیتال ، مبارزه می کند.

دیجیتال

تبلیغات بومی – فقط کلمه کلیدی دیگری از آن لحظه یا یک سرمایه گذاری ارزشمند؟ ما تحقیق می کنیم ، بنابراین مجبور نیستید که …
سرمایه گذاری

تبلیغات بومی چیست به هر حال چیست؟

به تبلیغات بومی به عنوان hipster تبلیغات فکر کنید. به جز آنها به سرعت در حال محبوب شدن هستند. منظورم چیست؟ خوب ، آنها تبلیغات “من تبلیغی نیستم” هستند. متعجب؟ تبلیغات بومی به معنای قرار دادن تبلیغات پرداخت شده در مقابل مخاطبان شما به شکلی است که تضمین می کند آنها بدون سر و صدا در جریان رسانه های اجتماعی کاربر شما – تقریباً به عنوان پست های ارگانیک پنهان شده و در عین حال توسط مارک ها به عنوان حمایت مالی مشخص می شوند.

این تبلیغات بومی به عنوان فرصتی مناسب برای بازاریابان دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته است تا محتوای ارزشمند خود را به روشی بدون درز و تبلیغاتی که طرفداران ، مشتریان و چشم اندازهای مزاحم ، مزاحم یا اذیت نمی کند ، تبلیغ کنند.

نمونه تبلیغات بومی:

بسیاری از کانالهای اصلی رسانه های اجتماعی و مارک های دیجیتالی مدل تبلیغات بومی را به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی برای بستر تبلیغاتی پرداخت شده خود پذیرفته اند. اینها شامل می شوند ، اما به این موارد محدود نمی شوند:

     

  • به روزرسانی های حمایت شده لینک شده (همانطور که در تصویر بالا مشاهده شده است).
  •  

  • پین های تبلیغاتی اینستاگرام.
  •  

  • لیست های پخش مارک شده Spotify.
  •  

  • توئیتهای تبلیغی توییتر
  •  

  • داستانهای اسنپ چت.

کارشناسان می گویند تبلیغات بومی برای ماندن اینجاست:

شواهد نشان می دهد که تبلیغات بومی کار می کند و نقش بزرگی در شکل دادن به آینده بازاریابی دیجیتال بازی خواهد کرد. برخی از کارشناسان ، از جمله جان رضاز ، مدیر عامل شرکت Socialbakers (مشاغل تحلیلی در رسانه های اجتماعی که با میزبان شرکت های Fortune 100 کار می کند) ، حتی تا آنجا پیش رفته اند که ادعا می کنند جریانهای دستمزد مزاحم و تبلیغات بنر را تحت فشار قرار می دهند. گذشته جان می گوید ،

در آینده ، همه تبلیغات در رسانه های اجتماعی بصورت داخلی پخش می شوند. راه آهن و پرچم های مناسب در کل ناپدید می شوند

پرونده تبلیغات بومی (در آمار):

     

  • طبق گزارش اخیر BI Intelligence ، ۴٪ درصد از هزینه های اجتماعی تا سال ۲۰۱۷ به تبلیغات بومی می روند.
  •  

  • یک کمپین تبلیغاتی بومی که توسط GE انجام شده است ۴۱۶،۰۰۰ کلیک را فاش کرده و به ۵٫۱ میلیون نفر رسیده است ، و نتیجه آن یک CTR چشمگیر ۸٪ است.
  •  

  • تبلیغات بومی باعث افزایش ۸۲٪ در آسانسور مارک می شود.
  •  

  • تبلیغات بومی که شامل رسانه های ثروتمند (مانند فیلم) هستند ، تبدیل ها را تا ۶۰٪ افزایش می دهند.

مزایای بزرگ تبلیغات بومی:

چرا مارک شما باید بومی شود؟ چه چیزی در این مورد برای تجارت شما وجود دارد؟ چگونه می توانید مدیریت و مدیرعامل سطح عالی خود را متقاعد کنید که از این رویکرد تبلیغاتی نرم تر استفاده کرده و آن را به عنوان یک گذرگاه دیگر رد نکنید؟

ما فقط چند مورد از مزایای بزرگ تبلیغاتی که بومی ارائه می دهد ، لیستی مفید را گردآوری کرده ایم. لیست را با خود به جلسه بعدی هیئت مدیره خود بیاورید تا یک پرونده آماده در مورد اینکه چرا باید تبلیغات محلی بکنید را امتحان کنید.

۱ a یک تجربه یکپارچه ایجاد کنید:

بدون ایجاد اختلال ، حواس پرتی ، ناراحتی – این همان چیزی است که مشتریان شما می خواهند وقتی در رسانه های اجتماعی خود اسکن می شوند ، باشند. تبلیغات بومی به مارک ها این امکان را می دهد تا تجربه ای یکپارچه ایجاد کنند که جریان جستجوی اجتماعی یا زندگی روزمره آنها را مختل نکند.

۲ ٫ به سادگی متناسب است (در تمام کانال ها):

تبلیغات بومی برای بازاریابی چند کاناله مناسب است زیرا این تبلیغات غیر اهانت آور و طبیعی به زیبایی در سراسر دسک تاپ ، تبلت ها و تلفن های همراه نمایش داده می شوند. به آن فکر کنید – در صفحه نمایش های کوچکتر تلفن همراه ، جریان تجربه است. تبلیغات بومی در تمام صفحه نمایش داده می شود ، وابسته به پلتفرم نیستند و می توانند به همان شیوه ای که محتوای عادی مصرف می شود مشاهده شود – پس از همه ، در همان جریان قرار می گیرد.

۳ ٫ تبلیغات بومی بهتر از تبلیغات بنر انجام می شود:

در چند وقت اخیر بسیاری از کارشناسان صنعت ادعا می کنند که تبلیغات بنر به همان سادگی کارآمد نیست ، گمانه زنی های زیادی درباره نابینایی بنر وجود داشته است. طبق گزارشی که اخیراً توسط مصرف کنندگان Sharethrough انجام شده است ، ۵۳٪ بیشتر از تبلیغات بنری در تبلیغات بومی مشاهده می کنند. اما این تنها با آگاهی متوقف نمی شود – نشان داده شد که تبلیغات بومی نیز ۱۸ درصد خرید بالاتر از تبلیغات بنر را ثبت می کنند. تبلیغات بومی اثبات شده است – کار ساده ای است.

اندیشه نهایی یکی از بزرگترین ها:

دیوید اوگلیوی ، افسانه تبلیغات ، بهترین گفت: بهتر است – مشخص شده است که تبلیغات کمتری به نظر می رسدike یک تبلیغ ، و هر چه بیشتر به عنوان یک سرمقاله به نظر می رسد ، خوانندگان بیشتر متوقف می شوند ، نگاه می کنند و می خوانند. بنابراین ، گرافیک مورد استفاده ویراستاران را مطالعه و از آنها تقلید کنید. گرافیک مورد استفاده در تبلیغات را مطالعه کرده و از آنها جلوگیری کنید.

اگرچه این سخنان خیلی قبل از اختراع فیس بوک صحبت شده است و سالها پیش از انقلاب سلفی اواخر باید متوقف شود و فکر کند: چرا دیجیتال باید متفاوت باشد؟ مردم هنوز مردم هستند و ما باید نیازها ، خواسته ها و خواسته های آنها را تأمین کنیم.

آیا می خواهید در مورد چگونگی تبلیغ مطالب خود به صورت ارگانیک و از طریق تبلیغات پولی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق Twitter ، Facebook ، لینکدین ، گوگل+ و یوتیوب به شما آموزش می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا

برنامه ریزی

زارا برک